DEKADENCA dhe TAKIMI NE MAL

DEKADENCA dhe TAKIMI NE MAL

Kam nder mend gjith keto dite, çdo moment, dekadencën tonë, individuale e kolektive. Kur dolem nga sistemi i mjeruar ne vitet 90-të, ishim te varfër vetëm materjalisht. Sot jemi realisht ne një varferi te skajshme, materjale, kulturore e shpirterore. Jemi 5 minuta para apokalipsit tone, para shenjave te pakthyeshme te nje depresjoni kolektiv dhe shkaterrimi te pashmangshem. Vecoria e kesaj gjendje eshte se disa prej nesh, mes nesh, nuk shohin, nuk degjojne, nuk nuhasin, nuk verejne, nuk kuptojne se jane te vdekur por ende te pavarrosur. Le te themi: Arkivole Ambulante, qe ecin me makina, “bojn gjiro ke blloki”..!
Isha ne mal dhe kerkova Zotin. Zoti me tha: rri ketu. Ketu jam une, ketu ke uje te mire burimi, uj qe te sheron, qe te ringjall. Ketu je vetem me mua, ketu ke zogj te mrekullueshem qe cicerojne vetem per ty dhe mua, ajer te paster pa fund, aroma pishash, sherebele e lulesh gjithfare…! Zeri im te vjen me i paster, me i plote. Veshet e tu e degjojne me mire porosine time…dhe une gezohem kur te shoh te qeshur, ne paqe, te forte ne shendet e te gezuar.
Jo- i thashe, pa shumë ze. Do shkoj atje poshtë nder baltrat e qytetit te denuar, te therras sa me shume prej atyre qe e duan dhe e degjojne zerin tend !

Lini një Përgjigje

